OFERTA DE PRIMAVARA

VREMEA

Widget Vremea oferit de vremea.acasa.ro.

Sunday, February 27, 2011

Teo`s Kitchen
Paste cu praz si dovlecei

Ingrediente:
- 400g paste
- 2 fire mici de praz
- 2-3 dovlecei mici
- 300g ciuperci asortate
- 3 linguri ulei de masline
- 2 lingurite busuioc (de preferinta proaspat)
- 3-4 catei de usturoi
- ½ cana de apa
- sare si piper dupa gust
Am pus la incins uleiul, am feliat subtire prazul si l-am calit in ulei 1-2 minute. Am adaugat apoi dovlecelul, taiat de asemenea felii subtiri si le-am calit impreuna cam 1 minut.
Apoi am pus usturoiul feliat, sarea, piperul, busuiocul, am adaugat ciupercile si apa si am amestecat bine. Am lasat amestecul pe foc pana s-a inmuiat dovlecelul.
Pastele le-am fiert in multa apa cu sare (1 litru de apa la 100g de paste, sarea o punem numai cand apa incepe sa fiarba, tot atunci punem si pastele. Pentru a fi al dente le lasam sa fiarba cu 1 minut mai putin decat timpul de fierbere indicat pe ambalaj) apoi le-am scurs dar nu le-am limpezit, pentru ca amidonul de pe paste ajuta sosul sa se lipeasca mai bine de paste. In general, limpezim pastele cu apa rece numai cand urmeaza sa le folosim la salata. Putem chiar sa punem 2-3 linguri din apa in care au fiert pastele in sosul de paste.
Si a iesit asa
Popfta buna!
                                                            

No comments: